Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim

Zaproszenie do składania ofert - zakup i dostawa tonerów i tuszy dla ZSiPP nr 3

ZSiPP3.261.27.2021

Nazwa i adres Zamawiającego:

Zespół Szkół i Placówek publicznych nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyski, osiedle Ogrody 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, te. 41 247 20 42

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tuszy i tonerów dla Zespołu Szkół
    i Placówek Publicznych nr 3, osiedle Ogrody 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
  2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
  3. Oferowane tonery mają być produktem oryginalnym, dedykowanym przez producenta sprzętu. Dopuszcza się zawarcie w ofercie zamienników z wyłączeniem pozycji oznaczonych jako wymagany „oryginał”. Artykuły będą zamawiane telefonicznie bądź e-mailowo przez pracownika szkoły.
  4. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji oryginalności dostarczanych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów itp.) z pozycji wyraźnie określonej jako oryginalne w załączniku Nr 1. Weryfikacja odbywać się będzie poprzez przesłanie artykułu lub jego zdjęć do producenta sprzętu (drukarki itp.) w celu potwierdzenia jego oryginalności.
  5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
  6. Wzór umowy dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. Na zgłoszone żądanie zostanie udostępniony oferentom.
  7. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu tonerów i materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w Załączniku nr 1.
  8. Oferent będzie odbierał i utylizował zużyte tonery i tusze od Zamawiającego.

II. Tryb udzielenia zamówienia

  1. Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych netto.

III. Wykluczenie Wykonawcy

  1. Z postępowania wykluczone zostaną podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z  przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  2. W związku z wykluczeniem Wykonawcy, nie przysługują mu środki ochrony prawnej.

IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia

Od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. – sukcesywnie

V. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
  2. Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
  3. Do oferty należy dołączyć zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US (Załącznik nr 3)
  4. Do oferty należy dołączyć wymagane atesty.

VI. Miejsce oraz termin składania ofert

  1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy os. Ogrody 20 w Ostrowcu Świętokrzyskim
     w Sekretariacie, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: "Oferta na dostawę tuszy i tonerów dla ZSiPP3” lub na e-mail: zsipp3@ostrowiec.edu.pl
  2. Terminie składania ofert upływa w dniu 30.12.2021 o godz. 12.00
  3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.12.2021 o godz. 12.30
  4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  5. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączy stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.

VII. Opis sposobu obliczania ceny:

Kryterium oceny ofert:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga[%]

Liczba możliwych do uzyskania punktów

1.

Cena (C)

60

60

2.

Termin realizacji dostawy (T)

20

20

3.

Oferowane warunki płatności (W)

20

20

  1. Cena (C) - kryterium cena brutto oferty. Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
    P=Cn/Cb  x 60 pkt
    gdzie:
    P - liczba punktów
    Cn  - cena najtańszej oferty
    Cb - cena badanej oferty
  2. Termin realizacji dostawy (T) – od daty złożenia zamówienia do dnia realizacji: punkty będą przyznawane według następujących zasad:
    0 pkt – otrzymuje Wykonawca, który w ofercie wskaże termin realizacji dostawy powyżej 72 godzin.
    10 pkt – otrzymuje Wykonawca, który w ofercie wskaże termin realizacji dostawy od 48 do 72 godzin,
    20 pkt – otrzymuje Wykonawca, który w ofercie wskaże termin realizacji dostawy od 24 do 48 godzin,
  3. Oferowane warunki płatności (W) – w zakresie warunków płatności punkty będą przyznawane według następujących zasad:
    10 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie termin płatności nie krótszy niż 7 dni, a nie dłuższy niż 15 dni od przedłożenia faktury Zamawiającemu.
    15 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie termin płatności nie krótszy niż 16 dni, a nie dłuższy niż 21 dni od przedłożenia faktury Zamawiającemu.
    20 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie termin płatności nie krótszy niż 22 dni, a nie dłuższy niż 30 dni od przedłożenia faktury Zamawiającemu.

Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą sumaryczną liczbą punktów. Maksymalnie wykonawca może zdobyć 100 pkt. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego.

VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty

  1. Kryterium oceny ofert będzie cena brutto (80%) oraz zgodność z opisem przedmiotu zamówienia (20%)
  2. Kryterium oceny ofert:

L.p.

Nazwa kryterium

Waga (%)

Liczba możliwych do uzyskania punktów

1.

Cena (C)

80

80

2.

Zgodność z opisem

20

20

  1. Cena (C) – kryterium cena brutto za wykonanie całkowitego zamówienia.

Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:

P=Cʼn/Cƀ x 80 pkt.

P – liczba punktów

Cʼn – cena najtańszej oferty

Cƀ – cena badanej oferty

  1. Zgodność z opisem (Z) – w zakresie zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia punkty będą przyznawane g następujących zasad:

20 pkt – otrzymuje wykonawca, który zaproponuje w ofercie większość (ponad 80%) produktów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia

10 pkt – otrzymuje wykonawca, który zaproponuje w ofercie co najmniej połowę (ponad 50%) produktów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia

5 pkt – otrzymuje Wykonawca, który zaproponuje w ofercie mniej niż połowę (<50%) produktów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia

 

Końcową wartość punktów danej oferty stanowi suma punktów uzyskana przez daną ofertę za każde kryterium oceny ofert. Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze oferty z największą całkowita liczbą punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

  1. Spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu Zamawiający wybierze ofertę najtańszą.
  2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

IX. Udzielanie informacji

Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:

  • w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
  • w zakresie procedury postępowania,

Justyna Kościołek,  tel. 41 247 20 42

X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w zamówieniach publicznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:

  1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych jest Zespół Szkół i Placówek Publicznych nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Ogrody 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, e-mail: zsipp3@ostrowiec.edu.pl, telefon: 41 247 20 42.
  2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@arx.net.pl lub pisząc na adres naszej placówki.
  3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku ustawą Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp).
  4. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
  5. Okres przechowywania danych. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  6. Prawa osób, których dane dotyczą; Przysługuje Państwu prawo do: dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, do sprostowania Państwa danych osobowych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
     z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
  7. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
     w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  8. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  9. Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowych obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp.
  10. Informacje o profilowaniu Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane, co znaczy,
     że szkoła nie wykorzystuje systemów informatycznych, które gromadziłyby informacje na temat konkretnych osób, a następnie samodzielnie, automatycznie, podejmowałyby decyzje, które mogłyby wywołać wobec tych osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na te osoby wpływać.

XI. Pozostałe postanowienia i informacje:

  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
  6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
  7. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
    2. negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
    3. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2021-12-22 Autor: Marta Dobrowolska-Wesołowska Data publikacji: 2021-12-22 13:27 Osoba udostępniająca na stronie: Marta Dobrowolska-Wesołowska Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-22 Osoba modyfikująca: Marta Dobrowolska-Wesołowska
Podmiot udostępniający informacje: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim Data stworzenia : 2021-01-20 15:11 Autor : Marta Dobrowolska-Wesołowska Data publikacji : 2021-01-20 15:11 Osoba udostępniająca na stronie : Marta Dobrowolska-Wesołowska Data ostatniej modyfikacji : 2021-01-21 09:25 Osoba modyfikująca : Marta Dobrowolska-Wesołowska