Zapytanie ofertowe - Office 2019 Standard PL MOLP - licencja EDU na 5 stanowisk
Znak: ZSiPP3.261.17.2021
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji EDU Office 2019 Standard MOLP – na 5 stanowisk zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania dla Zespołu Szkół i Placówek Publicznych nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Ogrody 20.
2. Oferta ma obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia.
II. Tryb udzielenia zamówienia
- Zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
III. Wykluczenie Wykonawcy:
- Z postępowania wykluczone zostaną podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- W związku z wykluczeniem Wykonawcy, nie przysługują mu środki ochrony prawnej.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
do 16.12.2021 r.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
- Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
- Zainteresowanych prosimy o składanie ofert w języku polskim w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego przy os. Ogrody 20 w Ostrowcu Świętokrzyskim w Sekretariacie, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: "Licencja Office" lub na e-mail: zsipp3@ostrowiec.edu.pl
- Terminie składania ofert upływa w dniu 03.12.2021 r .o godz. 11.00.
- Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.12.2021 r. o godz. 11.30.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu przy składaniu ofert drogą pocztową ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
- Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w PLN (cyfrowo i słownie), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zaoferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
- Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Nazwa kryterium |
Waga i liczba punktów |
Sposób oceny |
Wzór |
Cena |
80% = 80 pkt |
Matematyczny |
|
Okres gwarancji |
20% = 20 pkt |
Zgodny z oświadczeniem wykonawcy. Zamawiający przyzna punktację w zależności od zaoferowanego okresu gwarancji jakości. |
w wymiarze nie mniejszym niż: |
Łączna ocena oferty:
O = Kc (max. 80 punktów) + Kg (max. 20 punktów)
Cena (C) - kryterium cena brutto za wykonanie całkowitego zamówienia.
Liczba punktów zostanie przyznana w oparciu o następujący wzór:
P=Cn/Cb x 100pkt
gdzie:
P - liczba punktów
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty
Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
IX. Udzielanie informacji
Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest następująca osoba:
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
- w zakresie procedury postępowania,
Marta Dobrowolska – Wesołowska tel. 41 247 20 42
X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w zamówieniach publicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dale] „RODO", informujemy, że:
- Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych jest Zespół Szkół i Placówek Publicznych nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Ogrody 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, e-mail: zsipp3@ostrowiec.edu.pl, telefon: 41 247 20 42.
- Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@arx.net.pl lub pisząc na adres naszej placówki.
- Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku ustawą Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp). - Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. - Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu prawo do: dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, do sprostowania Państwa danych osobowych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. - Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. - Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowych
Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp. - Informacje o profilowaniu
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane, co znaczy, że szkoła nie wykorzystuje systemów informatycznych, które gromadziłyby informacje na temat konkretnych osób, a następnie samodzielnie, automatycznie, podejmowałyby decyzje, które mogłyby wywołać wobec tych osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na te osoby wpływać.
XI. Pozostałe postanowienia i informacje:
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
- Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
- Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert;
- negocjowania ceny oferty, jeżeli w wyznaczonym terminie wpłynie tylko jedna ważna i niepodlegająca odrzuceniu oferta;
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.